May 13, 2010

Srcomanija :)
































14 comments:

heklica said...

Trebalo bi češće da postuješ - ovoliko lepote odjednom je previše :) Prvo, naravno, i četvrto.

Zorica-Filzlaus said...

Minjdusice su jako, jako slatke i brosici i lancici:)
Ma ne zna se koje je ♥ lepse!

Anonymous said...

:))) Hvala vam!
Ma imam ja dobru volju da postujem chesce,nego sam neshto bash neodgovorna u zadnje vreme....bice bolje obecavam :D

Drangulije said...

mima, kod tebe nesto sve u srcima... :) lepo kao i uvek, znas to... :)

Nena3110 said...

Prelepo!!!

Jolanda said...

Mima, prekrasan nakit,posebno one nausnice crvena seceka. Jolanda

Nena3110 said...

Evo me ponovo, tek da znaš da često mislim o tebi!
Kiss!

Grisha said...

Ova srca me oduševljavaju!!! Kakva fantazija!

Lila011 said...

kao i uvek-puna ideja :)

Ivana said...

Preleo nakit, svidja mi se ogrlica srce sa ljubicastim detaljima. Da li se ovaj nakit moze kupiti i na koji nacin? Hvala unapred!

Grisha said...

Evo male nagrade za ove predivne srcaste kreacije, kod mene na blogu http://grishandmade.blogspot.com/

Sandra Z said...

Kako veseo i zanimljiv nakit! Lijep pozdrav, Sandra Z.

Rada Danilovic said...

Aaaaa, pa ti hoćeš da neko umre od lepote? Tako lepo,veselo,inspirativno i genijalno....

HJC Editor said...

Your heart accessories looks so cute! What are they made of, glass or clay?
Thanks for sharing!

Jane
http://www.handmade-jewelry-club.com/